« 誘導雷?/弾崎灯台落雷で消灯 | Main | ついにYahoo!がブログを開始 »

アシカも生き物だよね。

日曜日に水族館に行ったとき、
アシカショーがあったので、時間に合わせて
場所に向かいました。ショーの場所の周りに立ち見状態でした。

そして、アシカが登場し、いよいよというところでしたが・・・
水の中に入ったままなかなかショーの舞台に上がってきません。
飼育員の人が合図らしい動作をしても、なかなか上がらず、
首だけ水面上に出してキョロキョロ首を回して、
観客を見回していました。

そうこうしていると飼育員さんが、
「今日はごきげんが良くないようです。すいませんが、
アシカショーをこれで終わらせていただきます。
すいませんでした。ありがとうございました。」
と挨拶しました。

アシカも生き物だから、やりたくないと思う日も
あったっておかしくないよね。

|

« 誘導雷?/弾崎灯台落雷で消灯 | Main | ついにYahoo!がブログを開始 »

Comments

Link exchange is nothing else but it is only placing the other person's website link on your page at suitable place and other person will also do similar for you.

Posted by: Best Dating sites | 2014.11.21 at 11:13

Hello, just wanted to mention, I enjoyed this post. It was practical. Keep on posting!

Posted by: best dating sites | 2014.11.22 at 15:52

Thanks very nice blog!

Posted by: best dating sites | 2015.01.14 at 19:47

It's hard to find well-informed people on this topic, but you sound like you know what you're talking about! Thanks

Posted by: match.com | 2015.02.15 at 04:41

Verzichten Sie auf extravagante Schriftarten, welche nur schwer zu entziffern ist.

Posted by: website kaufen | 2015.07.27 at 00:52

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/7231/6668380

Listed below are links to weblogs that reference アシカも生き物だよね。:

« 誘導雷?/弾崎灯台落雷で消灯 | Main | ついにYahoo!がブログを開始 »