« 次男、4歩あるくようになりました。 | Main | 次男はインフルエンザでした。 »

”歩く”どころじゃなかった。

 この週末、出張から帰ってきたらひとりで歩くようになっているのかなあと思っていたのですが・・・。それどころじゃなくなってしまいました。
 出張も終わりお出かけするぞと意気込んでいたのに長男、次男ともに風邪をひいてしまいました。長男は、鼻水と夜中の咳。次男は鼻水と発熱。次男の本日の発熱は38.9℃。熱いのか眠りが浅くすぐに起きてしまう。木曜日の夜(出張でKozuが家を空けていた夜)から、1時間~2時間おき、ひどいと20分おきに起きてしまい、かわいそうです。
 今夜は今のところ水枕を頭にあてて、1時間30分寝てます。このままぐっすりと寝て治ってくれればいいのですが。
 とは言っても、熱が出てても、元気なのは子供ですね。微熱ならはしゃいでるときもあります。だから歩いたりして自分でも楽しそうにしていました。完全に歩くまでにはいかなかったのですが、だいぶうまくなったようで現在の最高は8歩になっています。

 話は変わって、今OSはWinXPなんですが、昨夜初めてWinXPにバンドルされていたMedia PlayerでオリジナルCD(-R)を作ってみました。これ、便利ですね。ハマりそう。たくさんあるCDをすべてHDDに落としてみようかなあ・・・。もちろん個人的な利用ですよ。

|

« 次男、4歩あるくようになりました。 | Main | 次男はインフルエンザでした。 »

Comments

hey there and thank you for your information - I've certainly picked up anything new from right here. I did however expertise a few technical issues using this website, since I experienced to reload the web site a lot of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective exciting content. Make sure you update this again very soon.

Posted by: best dating sites | 2015.01.17 at 15:16

Great post! We will be linking to this great article on our site. Keep up the good writing.

Posted by: best dating sites | 2015.01.20 at 09:06

Everything is very open with a really clear description of the challenges. It was definitely informative. Your site is useful. Many thanks for sharing!

Posted by: mujeres solteras | 2015.01.30 at 22:58

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/7231/6668252

Listed below are links to weblogs that reference ”歩く”どころじゃなかった。:

« 次男、4歩あるくようになりました。 | Main | 次男はインフルエンザでした。 »