« 初 乗船! | Main | 長男、熱下がりました。 »

調子がわるいと思っていたら・・・

長男はインフルエンザA型にかかってしまいました。
この連休中に食欲や元気がなくなる日が多かったので、
もしかするとと思ってました。

幸い、予防接種(今年はA型とB型対応で調合)を受けていたので
軽い症状で済んでいます。でも、高熱が出だしたりしていて
注意してやる必要あり。

|

« 初 乗船! | Main | 長男、熱下がりました。 »

Comments

Hi! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a wonderful job!

Posted by: best dating sites | 2014.12.18 at 08:05

Hi there, constantly i used to check website posts here in the early hours in the morning, since i like to gain knowledge of more and more.

Posted by: best dating sites | 2014.12.20 at 22:19

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/7231/6668232

Listed below are links to weblogs that reference 調子がわるいと思っていたら・・・:

« 初 乗船! | Main | 長男、熱下がりました。 »