« 最近いったところ | Main | 調子がわるいと思っていたら・・・ »

初 乗船!

近くのガーデンで、ブルーボネットっていうところに行ったんですよ。
結構、予想を外れて良かったです。でも春にいったほうがやっぱりいいですね。花はあんまり咲いてませんでした。

その後、そこから名古屋港へ行く水上バスという名前で往復航行している船に子供たち2人は、乗りました。2人とも生まれて初めて船に乗りました。でも、意外と船酔いを全くしませんでした。
見るものすべてが面白いからなんだろうねぇ。

|

« 最近いったところ | Main | 調子がわるいと思っていたら・・・ »

Comments

Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is fantastic, as well as the content!

Posted by: ตอกถอนให้เช่าชีทไพล์ (sheet pile) | 2015.01.22 at 18:37

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/7231/6668231

Listed below are links to weblogs that reference 初 乗船!:

« 最近いったところ | Main | 調子がわるいと思っていたら・・・ »