« 最近あったこと。 | Main | 早く寝てくれない・・・・ »

復活です。

皆様大変ご心配おかけしました。
2人目の息子が以前も疑わしかったけど、
今回はどうも”はしか”らしいし、1人目の息子も毎日AM1:30ぐらい
まで起きるようになってしまい、なかなかホームページをアップ
できないでいましたが・・・・。

女房がパソコンを使用するようになってから、数ヶ月がたち、
パソコンを1台購入しました。
ということで、いつでもホームページが見られるようになったわけです。まとまった時間が今回とれましたので、ほんの少しですがUP
しました。
また取りためている写真もアップしますね。
この1ヶ月間気長く待ってくださった皆様ありがとうございました。
Kozuは夏風邪をひいてますが、いたって元気です。




|

« 最近あったこと。 | Main | 早く寝てくれない・・・・ »

Comments

I know this web site provides quality based articles and additional stuff, is there any other site which presents these things in quality?

Posted by: best dating sites | 2014.11.21 at 09:19

continuously i used to read smaller articles which as well clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.

Posted by: best dating sites | 2014.11.24 at 12:19

If you wish for to grow your knowledge just keep visiting this website and be updated with the most up-to-date news posted here.

Posted by: best dating sites | 2015.01.18 at 08:33

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/7231/6668212

Listed below are links to weblogs that reference 復活です。:

« 最近あったこと。 | Main | 早く寝てくれない・・・・ »